Dofinansowanie rządowe na reklamę – prawda czy mit?

0
1263

Wydaje się wręcz niemożliwym, aby nasza działalność, w tym przypadku reklamowa, została w całości lub tylko w części opłacona środkami rządowymi, jednak nie do końca tak jest. Niektóre dziedziny życia są aktywnie promowane przez rząd danego kraju w zależności od obecnej administracji i planów budżetowych. Zawsze jednak takie dziedziny jak sport czy kultura i inne sekcje życia publicznego z nimi powiązane mogą uzyskać rządowe wsparcie. Często nawet nie jest ono wymagane stricte w formie finansowej – niekiedy sam patronat wysokiego rangą polityka bądź znanej instytucji zapewnia reklamę, za którą normalnie trzeba by było zapłacić słone pieniądze. Dlatego ważnym jest, aby – w przypadkach i dziedzinach życia określonych powyżej – zainteresować się również takimi formami współpracy z administracją, dzięki czemu zaoszczędzimy czas i pieniądze, osiągając jednocześnie takie same albo i lepsze efekty. Bardzo ciekawą formą promocji własnej firmy jest też sponsorowanie klubów sportowych (w różnych sportach) – dzięki temu nie dość, że nasza marka bądź oferta jest propagowana w wielu mediach (Internet, transmisje telewizyjne), to oprócz widzów przed telewizorami bądź komputerami skorzystać z nich mogą na przykład wszyscy kibice zgromadzeni na obiektach sportowych. Reklama w sporcie jest też na ogół dobrze przyjmowana w społeczeństwie i nie jest uważana za nachalną nawet w przypadku, gdy nazwa naszej firmy częściowo jest na przykład nazwą klubu.

www.aircold.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here