Jeśli prowadzisz własny biznes to oczywistym jest, że zależy Ci na jak najlepszym prosperowaniu przedsiębiorstwa w branży. Niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności bez wątpienia bardzo istotną rolę w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa odgrywa reklama. Mówi się że najlepszą formą reklamy jest reklama pantoflowa, czy też z ust do ust- czyli z tak zwanego polecenia. Nic w tym dziwnego, skoro ktoś kto korzystał już naszych usług poleca nas innym osobom, a co więcej podkreśla, że był z tych usług zadowolony, to potencjalny klient zazwyczaj tym zapewnieniom wierzy i tym chętniej będzie chciał skorzystać z usług naszej firmy. Jest jednak kilka innych metod naprawdę skutecznej reklamy firmy. W dobie wszechobecnego internetu dobrym źródłem reklamy są różnego rodzaju platformy internetowe gzie spotykają się zleceniodawcy oraz zleceniobiorcy, w niemały stopniu skuteczne są także reklamy banerowe, czy też reklamy w radiu i telewizji. Te ostanie trafiają chyba do największej liczby odbiorców w tym samym czasie.
Logo
Pierwszym co rzuca nam się w oczy, gdy poznajemy jakąś nową firmę jest oczywiście bez wątpienia nazwa firmy. Im bardziej chwytliwa i wpadająca w ucho lub zapadająca w pamięć, tym lepiej. A co po za tym? Drugą w kolejności rzeczą, którą zapamiętujemy kojarząc daną firmie jest jej logo. Logo jest szalenie istotną rzeczą w firmie. Do naszego mózgu najszybciej docierają informacje w formie obrazkowej. Dlatego logo jest takie ważne. Nawet jeśli zapomnimy nazwy firmy, to prędzej będziemy kojarzyć czym się ona zajmuje po jej logu. Logo na koszulkach firmy są zatem doskonałą wręcz formą reklamy. To właśnie z nim kojarzymy markę i to do niego przywiązujemy się najbardziej. Dobrze dobrane logo ma przyciągnąć uwagę klienta i sprawić, aby na jego widok nasuwały się konkretne skojarzenia. Spójrzmy na wielkie firmy takie jak KFC, DHL, czy Shell. Praktycznie każdy z nas zna ich logo. Pracownicy tych firm noszą logo na koszulkach każdego dnia. Logo na koszulkach pozwala ponadto na identyfikację firmy, a także estetyczny wygląd każdej pracującej osoby, która tę koszulkę będzie nosić. Pomagają również zidentyfikować pracowników i stanowią o pewnej przynależności. Logo na koszulki stanowią także skuteczną formę reklamy przykładowego przedsiębiorstwa i idealnie pełnią swoją funkcję w codziennej pracy czy na różnego rodzaju targach promocyjnych. W Internecie znaleźć można wiele firm oferujących wykonanie koszulek z logo firmy w zaledwie dwa dni robocze. Jest wiele opcji wybory- na przykład logo może być nadrukowane bądź wyhaftowane komputerowo, przez nowoczesne maszyny.