Kontakty

0
93

Wyróżniamy kontakty korespondencyjne, a także kontakty telefoniczne. Natomiast prowadzenie korespondencji, jest to formą kontaktu pośredniego, a także podobnie jak rozmowa telefoniczna, ma to swoje dodatnie, a także ujemne strony, które porównuje się do rozmowy bezpośrednie, czyli w cztery oczy lub w obecności większej liczby osób. Negatywną stroną tego rodzaju kontaktu jest to, że trudniej jest wtedy ustalić postawy wobec omawianego zagadnienia lub też wobec danego problemu, również autor danej korespondencji lub też rozmówca, może prowadzić równolegle wiele to negocjacji, stwarzając przy tym sobie pole manewru, a to z kolei osłabia naszą pozycję przetargową; dana korespondencja, stanowi dokument, tak więc staje się ona większą odpowiedzialnością za dane słowo pisane, lub też mówione. Wydłuża również czas ustaleń i zarazem negocjacji, także podejmowania danych decyzji i przedsięwzięć. Natomiast zaletą takiego kontaktu, jest to, że telefonowanie jest na pewno wygodniejsze, niż organizowanie spotkań różnego rodzaju, to zarazem pozwala zmniejszyć koszty i zarazem zaoszczędzić czas. Na dodatek korespondencja i rozmowy telefoniczne, są krótsze i na dodatek bardziej rzeczowe, itp.

www.bimas.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here