Media muszą naprawić swój wizerunek, mogą to zrobić jedynie podczas profesjonalnego podejścia do wykonywania zawodu. Nie można jednak spodziewać się szybkich zmian w tym obszarze. Każdy czytelnik czy widz wiadomości doskonale zdaje sobie sprawę z tego, ze mediom zależy przede wszystkim na utrzymaniu sponsorów, a nie widzów nie wiedzą tego, że tak naprawdę to odbiorca ma wpływ na pozyskanie reklamodawców. Media odchodzą po prostu od fundamentu swojego istnienia i zataczają coraz szersze kryzysowe kręgi. Powrót do korzeni mógłby być doskonałą szansą na zmiany w opisywanym obszarze, chociaż na pewno zajęłoby to sporo czasu. Trzeba to jednak zrobić, jeżeli duże organizacje medialne myślą poważnie o przetrwaniu na rynku. Ten biznes od jakiegoś czasu traci odbiorców, którzy w żadnym wypadku nie chcą już oglądać cały czas tych samych wiadomości do tego na bardzo marnym poziomie merytorycznym. Problem współczesnych mediów polega przede wszystkim na tym, że minęły się faktycznie ze swoim powołaniem i nie traktują poważnie siebie, ani odbiorcy. Podsumowując media muszą być odpowiedzialne, ponieważ to do nich należy misja kreowania wiedzy o otaczającym człowieka świecie.
Odpowiedzialne media
[Głosów:0 Średnia:0/5]