Dziecko w świecie reklamy

0
145

Ludzie dorośli mają bardzo duży problem z reklamą, ponieważ bardzo często produkt, który jest reklamowany w telewizji sprawia, że chcą bardzo często go kupić, nawet jeżeli wcześniej nie brali pod uwagę kupna. To, co można powiedzieć o dzieciach do których kierowane są reklamy. Dziecko jest mniej odporne od dorosłego na zachęty i kuszenie i ma dużo większy problem aby nie dostać wymarzonej, reklamowanej zabawki, albo innego gadżetu, który według reklamy musi mieć. Dzieci oglądając reklamy uważają, że rodzice, którzy kochają swoje dziecko kupują mu te reklamowane zabawki czy inne przedmioty, a jeżeli jego rodzice nie chcą mu kupić to znaczy, że go nie kochają. Rodzice, aby tego uniknąć tego rodzaju oskarżeń starają się w ten sposób uszczęśliwić dziecko i tak się dzieje do następnego razu. To jest niekończąca się opowieść, ponieważ firmy reklamowe zdają sobie sprawę, że dziecko jest w stanie najbardziej nacisnąć na rodziców, aby kupili reklamowaną przez nich zabawkę czy inny gadżet. Dlatego nawet często reklamodawcy używają do reklam dzieci, nawet jeżeli reklama nie jest skierowana do nich bezpośrednio.

www.artseven.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułReklamy telewizyjne
Następny artykułBiznes w dobie kryzysu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here